Skrivkramp

Nu ska ni få se vad jag håller på med.
I måndags kl 9.00 fick vi en individuell uppgift. Vi skulle göra en förstudie på max tio sidor åt företaget Miele för att ta fram riktlinjer för hur nästa generations ugnar kan komma att se ut. Något stressad blev man när man kollade igenom uppgiften och insåg hur mycket man skulle behöva göra på endast tre dagar. Men igår, till och med ett par timmar innan deadline så blev jag äntligen klar, efter mycket slit.
Inte nog med det fick vi idag ta del av en annans arbete som vi ska granska och kommentera med konstruktiv kritik. Det ska vara klart imorgon kl 16.00, men jag känner mig hyffsat klar redan nu.
Men nejnej, det var inte slut på skrivande där heller, för inte nog med det har vi även 26 litteraturfrågor som även dom ska vara inne imorgon kl 16.00. Med andra ord, den här veckan har varit lite av en mardrömsvecka och jag undrar hur många ord jag skrivit sammanlagt. Men nu har jag bara en litteraturfråga kvar, och finslip av granskningen så jag känner mig ändå på banan! Skönt!
 
Nedan ser ni min rapport.
 
Granskningen under arbete..
 
Och även litteraturfrågorna under arbete..
Allmänt, Designmetoder | |
Upp