030215

Sådär, då bestämde jag mig, sent en tisdagkväll, för att skaffa mig en blogg. Efter om och men kom jag tillslut underfund med att jag nog trots allt ska ha en blogg. Jag vill börja dokumentera mitt liv igen, jag saknar att fotografera och ha någonstans att publicera bilderna. Främst gör jag bloggen för min skull, alltså utan stress att publicera inlägg eller dyligt, men samtidigt kanske det vara kul för andra att följa med på min resa till att bli designer. Just det, jag går alltså på industridesignprogrammet på Gävle högskola, andra terminen för tillfället. Jag uppskattar varje dag så otroligt mycket och känner verkligen att jag hittat hundra procent rätt i utbildningsdjungeln. Ibland kan jag inte riktigt tro på hur bra jag har det, att jag äntligen har hittat utbildningen som gör att jag kan leva ut det jag brinner för. Därför kommer bloggen främst att rikta in sig på mitt skapande, och vägen till att bli designer, men såklart även om lite annat smått och gott som händer i mitt liv!
Allmänt | |
Upp