Furniture fair 2015

I fredags var vi alltså på möbelmässan i Stockholm där vi vandrade runt i flera timmar och spanade in olika montrar. Det roligaste att se var helt klart "green house", stället där studenter ställer ut sina verk och det är även där vi kommer att ställa ut när vi går i trean. Det ser jag fram emot mycket! 
Uppgiften vi fick under dagen var att välja en monter som man lockades att besöka, jag valde då "stringhylle-montern", det kan ha något att göra med att jag älskar Stringhyllor... men jag tyckte även att montern stod ut mycket tack vare sin fina styling och att den var så stor.
Efter möbelmässan åkte jag in till Stockholm och helgen hade inslag av två födelsedagsfester, dans med en flamingo, limbo, "sång" i form av norsk karaoke och champagnedrickande... men det är en annan historia...
Här kommer en bildbomb istället.
 
 
Visualisering i 2D och 3D | |
Upp